6 januari 2017

Roelof van Laar ‘Meest faire politician’ van afgelopen kabinetsperiode

In 2015 is het Oegstgeester PvdA-Kamerlid Roelof van Laar benoemd tot ‘Fair Politician of the Year’. Een mooie erkenning van het belang van de bestrijding van kinderarbeid en het stimuleren van eerlijk werk wereldwijd. Op 9 februari reikt Fair Politics de award uit voor de ‘Meest Faire Fractie’ van de kabinetsperiode 2012-2016. In aanloop daarvan heeft Fair Politics bekend gemaakt dat Roelof de afgelopen vier jaar de meeste individuele punten heeft verdiend voor zijn inzet voor eerlijk beleid voor ontwikkelingslanden. Enorm mooi nieuws!

Wij vinden het geweldig dat Roelof’s inzet voor kinderrechten op deze manier worden beloond. We voelen ons nog meer gesterkt in onze actie om hem terug te laten keren in de Kamer, zodat hij zijn internationale werk voor kinderrechten voort kan zetten.

Wil je op Roelof stemmen en/of helpen met deze actie? Like & deel dit bericht op Facebook, mail naar [email protected] en gebruik #VanLaarVerkiesbaar. Alvast bedankt!