Thema-avond stikstofcrisis

15 februari 2023

De stikstofcrisis domineert al jaren het nieuws – en staat dus ook bij de verkiezingen hoog op de agenda. Mede daarom organiseren de Oegstgeester afdelingen van de PvdA en Groenlinks een thema-avond over dit onderwerp. Tijdens de thema-avond gaan Daan Jacobs (secretaris PrO) en Nico Janssen (raadslid PrO) in gesprek met twee zittende woordvoerders stikstof in de Provinciale Staten van Zuid-Holland: Evelyn Hijink (PvdA) en Robert Klumpes (GroenLinks). Daarbij komen onder meer de belangrijkste gevolgen, uitdagingen en mogelijke oplossingen van de stikstofcrisis voor een gemeente als Oegstgeest aan bod. Ook is er ruimte voor vragen vanuit het publiek.

Wil je aanwezig zijn bij de thema-avond? Dat kan! Klik hier om je aan te melden.  De avond begint om 19:30 (inloop vanaf 19:15) en duurt tot uiterlijk 21:00. De bijeenkomst vindt plaats in de Bomenzaal van het Dorpscentrum (Lijtweg 9, 2341HA, Oegstgeest). Na afloop is er een borrel.