27 december 2016

4 januari: nieuwjaarsborrel PvdA Oegstgeest

Locatie: Oegstgeest
Datum: 4 januari 2017, 20.00

Graag wensen wij u een mooi en gezond 2017 toe!
We hopen dat het jaar extra glans krijgt door een mooie uitslag bij de Tweede Kamerverkiezingen op 15 maart 2017!

Om het nieuwe jaar extra vrolijk in te luiden nodigen wij u graag uit voor een gezellige nieuwjaarsborrel. Dit keer op een heel speciale locatie, namelijk bij het Oegstgeester Tweede Kamerlid thuis. Roelof knokt in de Kamer onder meer voor vrouwen- en kinderrechten. Hij heeft aansprekende resultaten geboekt (zie Facebook voor enkele concrete voorbeelden).

Onlangs meldden wij u al dat Roelof van Laar weliswaar weer op de kandidatenlijst staat, maar ons inziens op een te lage plek. We zijn daarom een actie gestart om hem te steunen en hem op een hogere plek op de lijst te krijgen. Graag drinken we daarom op 4 januari om 20.00 uur een borrel bij hem thuis. Hierbij kunnen we het hebben over zijn campagne, zijn huidige werk in de Tweede Kamer en kunnen we vooruitblikken op de aanstaande verkiezingen.

Zou u zich voor deze nieuwjaarsborrel willen aanmelden via mail. Dan informeren we u gelijk op welk adres we op 4 januari het glas heffen.

Waar ben je naar op zoek?